Copywriting, kaj sploh je to?
To je standardno vprašanje, ki ga dobim, odkar sem pred pol leta na FB objavila, da sem se letos izobraževala za Copywriting.
Oh, to je un ta nagravžen marketing, ko že vnaprej veš, da ti hočejo po vsej sili prodati.
Jaz se nalašč nikoli ne vpišem na nobeno mailing listo.
Pa je komentar, ki ga slišim.
Ja, res je.
Copywriting je lahko tudi grozni TOPShop, ki hoče oskubiti naše na telenovele prilepljene babice, ki se ne morejo upreti vabljenemu glasu prodajalca, ko jim že tisočstosedeminsedemdesetič ponovi, da ima lahko tiste grozno overpriced najlonke tudi za k zdravniku pa za na telovadbo, za po stopnicah in za na kavč in da jih res nujno potrebuje, ker bo dobila zraven še sto najlonk, trak za ušesa in nekaj, kar sploh ne ve, kaj je, ampak zihr je dobr.
Ne vem, zmišljujem si.
Ampak ja, drži. Tudi to je Copywriting.
A copywriterji smo lahko tisti prijazni pomočniki, ki gradimo mostove med ponudniki in prejemniki vsebin, da se srečata tam, kjer sta na koncu oba navdušena.
Kaj je naloga copywriterja?
Moja naloga je, da se prebijem čez kompleksne tekste in jih narediti razumljive. Ali da razumem zmedene misli norih podjetnikov, ki poznajo svojo ponudbo preveč detajlno, da bi jo znali pogledati iz malce širšega zornega kota. So preveč osredotočeni na lastnosti izdelkov/storitev, da bi prepoznali koristi, ki jih nudijo svojim strankam, in jih empatično prevedli v jezik, ki bi ga njihove stranke lahko razumele.
Copywriting največkrat srečamo v marketingu, oglaševanju, v medijih in se nanaša na pisanje vsebin. Poskrbimo za pisanje spletnih strani, blog objav, e-novic, oglasov, tekstov za video vsebine, ki jih kupci z veseljem klikajo, berejo in tudi kupujejo. Odlično se ujema z grafičnim dizajnom in postavljanjem spletnih strani. Prav tako kot oni tudi mi poskrbimo, da je uporabniška izkušnja bolj prijetna.
Seveda lahko vsak podjetnik to naredi sam.
Nič ne rečem. Nekaterim gre odlično od rok.
Za večino pa za te stvari zmanjka časa in tudi znanja.
Ker sem jaz enem letu intenzivnega učenja, sem še vedno čisti zelenček in ob pisanju še vedno uporabljam formule in zapiske, brošure in brskanje po YouTube.
Ampak, uf, kako uživam.
Našla sem nekaj, kar je sintetiziralo vse moje znanje, ki sem ga nabirala dvajset let in ga povzdignilo v nekaj še bolj uporabnega.
In jap, jap …
tole pišem (tudi) zato, ker imam ponudbo zate, ki si se prebil čez vse to pisanje in razmišljaš,
da, mogoče je pa čas:
- da poiščeš pomoč pri pisanju mailov in oglasov,
- da spoznaš strategije, kako dobiti več strank in
- kako pridobiti zaupanje stranke, ker bi že pred prvim srečanjem vedele, kdo si.
- da se z njimi ne bi bilo treba več pogajati o ceni, saj bi že prej vedele, kakšna je prava vrednost tvojih storitev.
Če razmišljaš o tem, da bi najeli nekoga, ki bi zate oziroma za tvoje podjetje poskrbel za komunikacijo s strankami ali vam pri tem vsaj pomagal … dvigam roko.
V decembru se mi sprosti nekaj časa in lahko enemu ali dvema pomagam pri pisanju e-mailov, (kar najraje počnem) oglasov ali prodajnih strani. Ali zgolj pomagam z nasvetom, kako lahko to storite sami.
Ne kličite me tisti, ki želite obogateti na hitro z prodajanjem blaževega žegna starim babicam. Tega se ne grem. 😉
Če na to še nisi pripravljen, pa se prijavi na moje novice tukajle.