Share and Save

Etsy Share and Save program

Etsy Share and Save program

V septembru je Etsy pripravil nov program, ki se imenuje Share and Save.

 

Etsy share and save program je pripravljen tako, da lahko s svojimi sledilci deliš slednjivo povezavo do svoje trgovine. Če stranka preko te povezave kupi izdelek, prihraniš 4% pri Etsyjevi proviziji. 

Na hitro bi sešeli, da namesto 6,5% povizije, plačaš le 2,5% provizijo. (Ampak imam občutek, da se tu notri skriva nek hudiček v detajlih, saj strogo promovirajo 4% prihranek. Mogoče je to marketingški pristop, bomo videli). 

Več o postavljanju cen izdelkom sem pisala tu.

 

Primer, ki ga navaja Etsy

 

Stranka kupi za 100 eur izdelek

Etsy nam odšteje 6,5% provizijo v znesku, 6,5 eur.

Nato pa nam znova prišteje 4% provizijo v znesku 4 eur. 

V program se je potrebno prijaviti, saj s klikom na “Join” potrdimo, da se strinjamo s pogoji poslovanja. Do programa lahko dostopamo tudi preko seller dashboarda/marketing.

Prednosti in slabosti programa

Do prihoda programa je odločitev ali bomo promovirali svojo trgovino zunaj Etsyja temeljila predvsem na tem, ali imamo poleg Etsy trgovine tudi svojo spletno trgovino ali ne. V primeru, da svoje trgovine nimamo in smo aktivni na družabnih omrežjih, je seveda logično, da kupce peljemo v Etsy trgovino.

Če pa imamo lastno spletno trgovino, pa je bilo bolj smotrno, da smo svoje napore na družabnih omrežjih preusmerili v lastno spletno trgovino in se izognili dvojnemu (ali celo trojnemu) plačilu stroškov (stroški spletne strani + še morebitni stroški fb oglaševanja + Etsy provizija).

Zakaj bi Etsy zmanjšal stroške za Share and Save:

  • Ker bodo na ta način prišli do novih kupcev, ki morda prej na Etsyju niso kupovali. Pravzaprav je to zanje poceni marketing.
  • Ker bodo na ta način še vedno zaslužili več, kot če bi prodajalci preusmerili oglaševanje na svojo spletno stran in bodo na ta način povečali svoj delež na trgu.

Prednosti sodelovanja:

  • Boost algoritma: Kot gotovo veste, Etsy algoritem nagrajuje izdelke, ki se dobro prodajajo. Če boste sami pripeljali kupce za določen izdelek, bo dobil algoritem signal, da je izdelek zanimiv, da se kupci nanj dobro odzovejo in ga bo nagradil z večjo vidnostjo. To je še posebej velika prednost, če ste še na začetku, brez zgodovine nakupov in v posebej saturirani niši, kjer morate “premagati” veliko konkurence, da vaši izdelki znajdejo na prvih straneh iskalnika.
  • Večja motivacija za promoviranje izdelkov na družabnih omrežjih. Če smo se doslej zanašali samo na Etsy SEO in Etsyjeve kupce, bomo zdaj bolj motivirani, da bomo predstavili svoje izdelke tudi na svojih kanalih. 

Slabosti sodelovanja:

 

  • Mogoče vam bo všeč: Če promovirate svojo trgovino kot celoto (www.etsy.com/shop/imetrgovine) bo povezava kupce pripeljala direktno na vaša Etsy trgovino, druge trgovine ne bodo vidne. V kolikor pa bo povezava peljala na posamezni izdelek, pa bo Etsy pod vašim izdelkom še vedno prikazal rubriko “mogoče vam bo všeč tudi”. V tem primeru pa se lažje zgodi, da vam kupec pobegne k konkurenci, ko bo videl kaj vse je na voljo. 
  • Kliki v prazno: Še vedno pa moramo biti previdni, da ne delimo povezave med veliko množico ljudi, ki niso naše ključne stranke. Množica klikov na povezavo nam samo škodi. To da algoritmu namreč ravno obratno informacijo kot bi si želeli. 


Ali se boste odločili za sodelovanje je še vedno povsem vaša odločitev, odvisna od vaših razmer. Gotovo pa je odločitev ZA zdaj lažja kot je bila prej. Jaz bi sodelovanje gotovo priporočila predvsem tistim, ki še nimate svoje prodaje. Na ta način se boste lažje “odlepili” od dna in dobili prve nakupe in ocene. Po možnosti še od kupcev, ki vas že poznajo in so vaši oboževalci. 

 

Več o programu si lahko ogledate na tej povezavi.

 

Kako pa tvi gledate na to? Vesela bom vašega komentarja.