Ali je čas da obupam nad svojo Etsy trgovino?

Je čas da obupam nad svojo Etsy trgovino?

Moja Etsy trgovina je grdo zapostavljena.

To ni skrivnost. 

Imamo jo zgolj in samo še zato, da sem v stiku z Etsyjevimi novostim in spremembam.

V zadnjih mesecih celo toliko, da sem se že spraševala, če je sploh še živa.

 

Do pred 10 minutami, ko se je moj telefon spet oglasil z značilnim ChaChing-om.

Vrnimo se par dni nazaj, ko sem se po 30 dneh brez naročila odločila, da ji vendar namenim nekaj pozornosti.

Aktivirala sem nekaj listingov, ki se jim je iztekla 4 mesečna aktivnost. V skladu z novimi smernicami, ki jih je pred dnevi pripravil Mamalead, sem uredila dva listinga in preverila sem, na kaj da Etsy zdaj več pozornosti.

 

Ena od stvari, na katero dajo poudarek, je čim hitrejši rok pošiljanja. Krajši kot je, bolj prikazuje listing in tudi stranke se lažje odločijo za nakup.

 

Glede na to, da se držim zadnjega dne samo zato, ker odlašam, sem rok iz 5-7 dni spremenila na 2-5 dni. Takoj naslednji dan sem začela ponovno dobivati všečke, danes pa je že priletelo prvo naročilo.

Naključje? Morda, ampak verjetno ne.

 

Kar hočem povedati, je, da se stvari na Etsyju vedno spremijajo. In ne samo zaradi algoritma, ampak tudi zaradi sprememb na trgu, konkurence in trendov. In če želimo, da bomo uspešni, se moramo tem spremembam prilagajati.

Namesto da nad svojo mirujočo trgovino obupam, poskušam poiskati razloge, zakaj ni tako uspešna. kot si želim.

Uspeh je stvar odločitve.

Kako pristopaš do svoje Etsy trgovine, do svojih podjetniških sanj, je stvar odločitve.

Če si samo na hitro odprl_a trgovino, po zdravi pameti naložil_a nekaj izdelkov, potem pa čakaš mesece, da se kaj zgodi. Ti lahko kar takoj povem, da se ne bo zgodilo nič.

Škoda časa.

Če pa so tvoji nameni resni, če pa sanjaš o tem, da boš preživel_a od ustvarjanja, potem  bo treba precej časa nameniti tudi razvoju podjetniških znanj. 

Ker dela, učenja in prilagajanja je potrebno veliko.

Grad iz lego kock

Za tokratno kritiko Etsy trgovine sem izbrala Ireno, ilustratorko, ki pravi, da zaradi malo obiska v trgovini že obupuje.

Čeprav so Irenini izdelki čudoviti, pa že hiter pogled v trgovinico pokaže, da njene možnosti še zdaleč niso izčrpane.

Pri prodaji preko spleta moramo razmišljati o petih ključnih vidikih:

Odličen izdelek

Zaupanje strank

Vidnost (SEO, fotografije)

Čim lažji nakup

Poznavanje strank

 

V današnji kritiki sem povedala nekaj o vsakem od teh vidikov in kako z vsako “lego kocko,” ki predstavlja košček v gradu uspešne Etsy trgovine, dosežemo višji nivo in večjo vidnost ter možnost za prodajo

Današnjo kritiko boš veliko bolje razumel_a če si boš ogledala tud prvo kritiko, ko sem razložila, kako deluje algoritem. • Rock Your Etsy: Zakaj nimam ogledov

Če si želiš, da bo tvoja trgovina uspešna, ti polagam na srce: Ne čakaj, da se bo zgodilo samo od sebe.

Pridruži se 30 dnevnemu Etsy izzivu in postavi odlično osnovo, ki je ključna za uspeh. 

Ko imaš postavljeno trgovino, pa te vabim še v You Rock Team, kjer skupaj premagujemo izzive, se spodbujamo in nudimo podporo pri rasti in razvoju podjetja.