kaj boli vašo stranko

Bolečina

Pred kratkim sem na nekem predavanju, slišala tale stavek: “Izogibanje bolečini motivira bolj, kot iskanje sreče.”

Doživela sem AHA moment. Res je! Pa še kako je res.

Kolikokrat ste že slišali, da je koga bolezen “rešila”? Da je nekdo šele, ko je zbolel za rakom ugotovil, kako slabo je živel prej, kako slabo je skrbel zase, ipd. Dokler smo zdravi, smo vsi pod stresom, pa malce predebeli, premalo se gibamo. Nimamo časa ne za hujšanje, ne za kuhanje, za tek pa prav nobenega veselja. 

 "Izogibanje bolečini motivira bolj, kot iskanje sreče."

Ko pa bolezen potrka na vrata, takrat lahko čez noč vse obrnemo na glavo.

 Ali pa, mamice, gotovo se spomnite, ko naši dojenčki dobijo krče?

 

Takrat kar naenkrat ni več težko držati še tako zahtevne diete. Če prej nismo mogli piti kave brez sladkorja, jo zdaj Z LAHKOTO. Ne samo brez sladkorja, tudi brez mleka. 

Zakaj kupujemo?

  • Prav tako je z nakupi. Vedno, ko iz denarnice izvlečemo kartico, je to zaradi “bolečine”, ki jo čutimo.

Naj bo to lakota ali razni izgovori: “nimam kaj obleči”, “zebe me”, “kaj si bodo pa drugi mislili, da hodim taka okoli” in tako naprej. Vedno je v ozadju problem, bolečina.

Pri ustvarjalcih je pa sploh problem, saj se nam zdi, da so naši izdelki luksuzni, mogoče celo zbirateljski in da za naš izdelek sploh ne obstaja bolečina. Zdi se nam, da naše izdelke preprosto kupijo zato ker so jim všeč.

Pa ni res, tudi za naše izdelke obstaja bolečina, le malce empatije potrebujemo, da si jo predstavljamo.

 

Recimo:

Uhančke ljudje kupujemo zato, ker so pač lepi, kajne?

Nope! Uhančke kupujemo zato, ker se pogledamo v ogledalo in smo videti tako dolgočasno. 

“Ti lepi uhanki bi me naredili veliko bolj zanimivo, pokazali bi moj karakter.  Saj sem videla zadnjič prijateljico, kako je bila sijoča s tistimi čudovitimi uhančki.

 

Obešalniki za na steno? 

Saj nihče ne potrebuje obešalnika. Potrebujemo pa: 

  • oblačila, ki bodo vedno pri roki, da ni treba čisto za vsako stvar odpirati omare.
  • Potrebujemo jih zato, da bodo otroci končno obesili oblačila, ne pa, da se jim valjajo po vsej sobi. Mogoče jih bo spodbudilo, če bo na ličnem obešalniku zapisano njihovo ime.
  • Potrebujemo jih zato, ker potem bo sobica res lepa. In potem bomo vsi srečni

Kakšne so še bolečine, zaradi katerih se odločimo za nakup?

  • Kaj kupiti nečakinji/tašči/mami za rojstni dan.
  • Kaj obesiti na steno nad kavčem, da bo pasalo v našo dnevno.
  • Kaj ima na steni moja najljubša blogerka
  • Hočem hiško kot iz Pinteresta.
  • Zbiram starine, vedno iščem unikatne kose.
  • Potrebujem novo torbico, želim izstopati, pokazati svoj dober okus.
  • Kvaliteta izdelkov, ki jih kupim na Etsyju je boljša kot v trgovini.
 

 

Izziv: Kaj pa tvojo stranko najbolj boli?

Razmislite o tem, kaj vašo stranko najbolj boli? Kaj jo prepriča v to, da kupi ravno vaš izdelek?

Odgovor na to vprašanje, je lahko ključ do uspeha. No ja, noben uspeh ni odvisen od ene stvari. Je pa zelo pomemben košček v mozaiku.

Povejte kaj prodajate in katero bolečino “zdravi” vaš izdelek ali storitev?

 

Napišite v komentar, če veste in če ne. 

 

Mogoče lahko skupaj najdemo bolečo točko vaše stranke. 🙂

 

Ko bomo vedeli to, bomo vedeli, kako jo “nagovoriti”.