Si vedela, da tudi če ti FB oglas pripravi strokovnjak za oglase, bo 90% oglasov (relativno) neuspešnih.

Zakaj?

Zato ker navkljub vsemu marketingškemu znanju nihče ne ve kako natančno bodo tisti, ki bodo oglas videli in posledično algoritem reagirali nanj.

 

Pri vsakem oglasu je ogromno spremenljivk.

Občinstvo, naslovna fotografija, Hook, SEO, konkurenca, čas, vreme,… v nedogled bi lahko naštevali.

Po drugi strani pa ste zagotovo že zasledili oglase, ki so isti že več let in očitno delujejo.  

 

Kako priti iz oglasa, ki ne deluje do oglasa, ki nam bo prinašal denar več let? Ne bom rekla preprosto… ker ni. A hkrati tudi je.

Testiranje. Te-sti-ran-je!

Enako je na Etsyju.

Pot od 0 do 100 ogledov in nato do 100 prodaj je dolga in trnava in za vsakogar drugačna.

Ne moremo kar odpreti trgovine, objaviti izdelka in pričakovati, da se bodo naslednij dan vsuli ogledi in prodaje. 

Saj ne bom rekla, da se to še nikoli ne zgodilo. Ampak teh primerov je ravno toliko, da se lahko nekdo javno potrka po prsih in reče… evo mene, kako dober prodajalec / mentor sem.. že v prvo nam je uspelo.

 

v 99,9% primerov to še zdaleč ni tako.  

Danes si bomo ogledali listing iz trgovinice XayaLace.

 

Listing je na prvi pogled že zelo dober ima vse kar dober listing potrebuje in tudi tisto česar listing ne potrebuje… hudo konkurenco.

V hudi konkurenci se moramo zato še toliko bolj potruditi, da dosežemo svoje idealne stranke.

 

Pa poglejmo si ga.

Če vam bo kdaj kak mentor rekel, da vam lahko natančno pove zakaj se vaš izdelek ne prodaja in kako to čez noč spremeniti.. hm.. ne verjemite mu. Tega nihče ne ve.

 

Edina pot do uspeha je preko testiranja.

Zato se bom danes sprehodila čez tale listing in dala nekaj predlogov, kaj lahko Sara testira.

 

  • SEO

  • fotografije 

  • variacije

  • obdarovanec

  • ključna stranka

  • zgodba

  • video

Zaradi dopusta, vam pripravim naslednjo kritiko šele čez en mesec, do takat pa vem želim veliko korakov naprej.

 

Če še nisete prijavljeni, se prijavite na Etsy novice, naročite se na moj kanal in se prijavite za naslednjo konstruktivno kritiko.

Enkrat mesečno bo na strani You Rock on Etsy objavljen post v katerem se boš lahko prijavil/a za video kritiko. Izbran bo 1 listing oz 1 trgovina.

 

Če boš izbran/a boš na svoj email prejela 10 minutni posnetek kritike. Video kritika bo objavljena tudi v skupino, kjer bodo dobrodošli tudi komentarji in kritike vseh članov.

 

Sodelovanje je brezplačno.

Če si želiš izvedeti več o ETSY SEO, lahko to storiš tukaj: https://you-rock.si/product/predavanje-in-delavnica-etsy-seo/

Če želiš individualno svetovanje se lahko prijaviš tu: https://you-rock.si/product/individualno-svetovanje-etsy-seo/

Če se želiš pridružti You Rock Teamu, pa lahko to storiš tu: https://you-rock.si/product/you-rock-team-mesecno-clanstvo/

Ne zamudi nobene Etsy novice več in postani rokodelski Rockstar!

Prijavi se na novice in naroči se na You Tube kanal.