Sedem idej kako izkoristiti poletno zatišje za rast in razvoj.

Sedem idej kako izkoristiti poletno zatišje

7 poletnih aktivnosti za dvig (Etsy) trgovine na višji nivo.

Da boste lažje videli luč na koncu predora in boste, medtem
ko vaša konkurenca obupuje, vi zaposlili svoje prste in možgančke, ter vdihnili
novo življenje v svojo trgovino.

Običajno je poletje tisti čas, ko se vsi podjetniki srečujemo z obdobjem, ko je prodaje zelo malo.

Ta čas lahko izkoristimo za dopust (priporočljivo), za obupavanje nad svojo podjetniško
usodo (najpogosteje), ali za pripravo na obdobja, ko se bodo kupci vrnili z dopustov in začeli urejati svoja stanovanja, kupovati novoletna darilca ali si preprosto privoščili kaj lepega zase (priporočljivo).

Jaz seveda predlagam to tretje, čeprav tudi sama nisem imuna
na »v jok in na drevo«.

1. Temeljito preglejte svojo trgovino.

Preverite statistiko in že iz statistike poskušajte ugotoviti, kje vaša trgovina najbolj peša. Oglejte si jo na daljše obdobje, 30 dni, tri mesece, zadnje leto. Poskušajte izluščiti trende. Napredujete, nazadujete, stagnirate?

* Imate dovolj obiska in ogledov?

* Kakšno je razmerje med ogledi in nakupi, koliko znaša povprečni nakup?

* So vaši opisi izdelkov informativni in privlačni?

*Ste testirali vaše listinge, če še niste, lahko to storite zdaj.

Na podlagi teh ugotovitev se boste odločili kje je vaša pozornost najbolj potrebna. 

2. Razširite ponudbo izdelkov:

Preverite trende za prihodnje obdobje. Lahko »zajahate« katerega od njih. 

Odvisno od vaši izdelkov ampak razmišljajte o novih, trendovskih (Barbi pink!) barvah, oblikah, uporabnih vrednostih, popolnoma novih izdelkih, ki dopolnjujejo obstoječe. Nova tematike, stil,…

Mogoče imate že dolgo na zalogi nove izdelke, za katere ni nikoli dovolj časa, da bi jih dodali v trgovino. No zdaj imate čas. 🙂

3. Smiselni listingi od začetka od konca

Ali vaši listingi nagovarjajo vaše najboljše kupce in sledijo celotni zgodbi?

Primer: izdelek je na fotografiji namenjen za uporabo v otroški sobi, v opisu in ključnih besedah pa govorite o uporabi v kopalnici. Preprosta napaka, ki vas lahko stane veliko. Kupce zmede in se bodo raje odločili za nakup pri konkurenci, ki ima bolj jasno napisane objave.

4. Ustvarite svežnje in komplete.

Preprosta koda “kupi 3 in pridobi 20% popust” lahko naredi veliko razliko v prodaji. Kupce je namreč najtežje prvič dobiti v trgovino. Ko ga “že imamo” lahko s preprosto akcijo ali ponujenim kompletom svojo prodajo povečamo tudi za večkratnik.  Če so le izdelki primerni za to, da jih ena oseb kupi več naenkrat. 

Ne pozabite še na “thank you” kupone v paketih in ponudbo, da se vpišejo na vašo mailing listo.

5. Načrtujte za prihodnost.

Pri prodaji preko spleta v tujino, se leto zamakne za približno tri mesece nazaj. 

Novoletne okraske pričnemo prodajati septembra, božična darila oktobra, velikonočne okraske januarja, če prodajate izdelke za poletne poroke, pa načrtujte aktivnosti celo pol leta vnaprej.

Če lahko, pripravite polizdelke, da boste lahko v času ko se bo prodaja povečala, hitreje odposlali
svoje izdelke in sprejeli še več naročil. 

Razmislite kako lahko prihranite čas pri pakiranju, pošiljanju, in izdelavi in vnaprej pripravite objave za družbena
omrežja.

6. Izboljšajte nakupno doživetje svojih strank.

Paketkom dodajte na roke napisane zahvalne kartice, dodajte manjše darilce, hitro odgovarjajte na njihova povpraševanja in čimprej obdelajte naročila. Zadovoljne stranke se pogosto vračajo in priporočijo izdelke svojim prijateljem. Vse to pa ne povečuje le vaše direktne prodaje, ampak tudi izboljšuje vaš CSR (customer satisfaction rate) in s tem vaš ranking, kar pomeni, da bo z vami zadovoljen tudi Etsy in vas bo pogosteje prikazoval potencialnim kupcem.

7. Naučite se nekaj novega.

Preberite kako zanimivo podjetniško knjigo, poslušajte podkaste ali prebrskajte YouTube za zanimivimi znanji, ki
vam bodo pomagali pri rasti vašega branda ali pri osebnostnem razvoju.  

 

Sama sem bila navdušena nad knjigo »The Mom Test« Roba Fitzpatricka, ki govori o tem, kako preveriti svoje poslovne ideje, da pogovori niso »cringe« in da dobite realne odgovore, ne le kup neuporabne hvale in s tem neutemeljenih upov za prodajo. 

Kot pravi, za mnenje ali je naša podjetniška ideja dobra, nikoli ne smemo vprašati svoje mame. Ona nas ima rada in nas bo vedno spodbujala. Za mnenje moramo vprašati neodvisne potencialne uporabnike, ki težavo, ki jo rešujemo, zdaj rešujejo na drugače načine.

Če boste zatišja izkoristili za rast in razvoj, boste kmalu ugotovili, da so ta zatišja za podjetnika pravzaprav nujno potrebna in bodo kmalu postala vaš najljubši čas v letu. 

 

Zdaj pa, vdih, izdih in akcija.

Če še niste v fazi, da bi Etsy trgovino izboljševali ampak jo šele gradite pa priporočam:

30 dnevni Etsy izziv

v 30 dneh do popolne Etsy trgovine
249 Sedem idej kako izkoristiti poletno zatišje
  • Trideset+ petnajst do trideset minutnih videov z vsebino.
  • Dostop do Google Drive z dnevnimi nalogami.
  • Trimesečni dostop do What's up skupine z dostopom do (večinoma) takojšnjega feedbacka in/ali odgovorov na vprašanja. 
  • Zoom srečanje v živo vsak četrtek dopoldne in popoldne in posnetek le-tega.
  • Sproti posodoboljena brošura z vsebino vseh srečanj in aktualno povezavo na video.
  •  30 dnevna garancija na zadovoljstvo.
  • Družba ljudi s podobnimi izzivi. 
  • Medvrstniško pomoč in medsebojna motivacija
Prijavi se