You Rock

18 ur presenečenj
Course details
Lectures : 14
Assignments : 1
Level : Nadaljevalni
  • Description
  • Curriculum
  • Grade

Sklop predavanja in praktične delavnice je namenjen vsem, ki Etsy trgovino že imate in bi vanjo želeli privabiti še več kupcev, pa tudi tistim med vami, ki ste na novo odprli Etsy trgovino in se zavedate, da ni dovolj, da zgolj objavite svoje izdelke, ampak je zelo pomembno, da v celoti izkoristite potenciale Etsy SEO. Kaj SEO sploh je? SEO je kratica za optimizacijo spletne strani (Search Engine Optimization), s katero opišemo vse aktivnosti, ki pripomorejo k vidnosti naših izdelkov ter trgovine na spletu. Z SEO se kot kupci oziroma iskalci na spletu srečujmo vsakodnevno, saj so to besede / fraze / stavki, ki jih vpišemo v iskalnik (npr. Google, ali Amazon), kadar želimo pridobiti določene informacije ali poiskati izdelke. S ključnimi besedami, kot jih poimenujemo, kupci izdelke iščejo na spletu. Ključne besede spletnemu algoritmu sporočijo kaj prodajamo. Vsaka spletna platforma ima svoja pravila algoritma in rangiranja izdelkov na podlagi informacij, ki jih podamo. S poznavanjem pravil SEO izkoristimo polni potencial iskalnika, saj naše izdelke najdejo tudi kupci, ki nas ne poznajo. Med nepregledno množico izdelkov, ki so naprodaj na platformi, le z upoštevanjem pravil SEO dosežemo, da se naši izdelki po iskanih ključnih besedah znajdejo na prvih straneh, kjer jih kupci dejansko vidijo, obenem pa uspešno uporabimo ponujene možnosti oglaševanja. Na predavanju bomo pokrili vsa teoretična znanja, ki jih nujno potrebujemo, da preidemo na dejanja, delavnica pa bo praktično naravnana: zapustili jo boste oboroženi s konkretnimi ključnimi besedami za vaše izdelke, ki jih boste lahko takoj uporabili v praksi. Česa se boste na predavanju in delavnici naučili?

  • Kaj je SEO (Search Engine Optimization – Optimizacija iskanja) in kakšna je njegova funkcija
  • Kaj so ključne besede in zakaj jih potrebujemo
  • Zakaj bomo brez poznavanja SEO težje uspešni pri prodaji na spletu
  • Kako poiskati in zapisati ključne besede
  • Kako prepoznamo vedenjske vzorce kupcev (brskajo ali kupujejo)
  • Katere so splošne in katere specifične ključne besede
  • Katera orodja pri tem uporabimo.
  • Kako si pri SEO pomagamo s statistiko.
Grade details
Course:
Student:
Enrollment date:
Course completion date:
Grade:
Grade Points
Grade Range
Exams:
Sign in to account to see your Grade