Pripeljimo kupce v svojo trgovino.

Verjetno ste ugotovili, da je bilo odpreti trgovino lažji del.

Težji del je urediti trgovino tako, da vas kupci najdejo.

Seveda lahko kupce pripeljemo v trgovino sami, s pomočjo oglaševanja na socialnih omrežjih, z objavljanjem linkov na vseh možnih mestih,

ampak v tem primeru moramo biti zelo previdni, da svoje linke kažemo ljudem, ki so naši KUPCI.

Seveda je super, da pripeljemo kupce sami, vendar si v prvi vrsti želimo, da nas najdejo kupci, ki so prišli na Etsy z namenom, da nekaj kupijo.

Kupce, ki jih sami najdemo s pomočjo družbenih omrežij, raje peljimo na svojo spletno stran, ali jim poskušajmo prodati sami. 

Naš cilj je da nas najdejo ETSY-jevi kupci (ki jih je 50 miljonov po svetu).

Pomemno je vedeti, da Etsyjeve kupci kupujejo izdelke, za katere že vedo da obstajajo in jih potrebujejo.
Ko predstavljamo izdelke, razmišljamo iz vidika kupca. Katere njihove želje in potrebe rešuje naš izdelek in kaj je za njih pomembno.

Izdelki, ki so inovacije, ki jih stranke še ne poznajo, bomo na Etsyju težko prodali. Za takšne izdelke so primernejše platforme kot je Kickstarter, ali prodaja s pomočjo Facebook oglaševanja, kjer mi z oglasi "ustvarimo potrebo" strankam.

Primer Dedoles nogavice: le kdo bi pred dvema letoma na spletu iskal nogavice, kjer je vsaka nogavica v paru drugačna? Nihče.

SEO

SEO je kratica za Search Engine Optimization torej spletno optimizacijo.

Ko stranke v Etsy iskalnik vtipkajo svoje iskanje jim ALGORITEM poišče najboljše rešitev, za problem, ki so ga v iskalniku izpostavili.

Mi pa moramo z SEO Algoritmu povedati kaj sploh prodajamo.

Brez spletne optimizacije bo naša trgovina najverjetneje samevala.

Kdo so naši kupci?

Zelo pomembno je, da vemo kdo so ljudje, ki jim naš izdelek rešuje nek PROBLEM

 

Tudi luksuzni izdelki rešujejo probleme.
Prazna stena nad mizo, želja, da se pred prijatelji prikažemo kako uspešni smo. Stroški, ki jih moramo konec leta napraviti, da ne plačamo davka.
Vsak izdelek rešuje problem, če ga ne, da ne bomo nikoli mogli prodati.
Verjetno ga ne bodo želeli niti, če jim bomo izdelek ponujali brezplačno.


Kaj vse je lahko problem?

*V juniju se poročim in do takrat potrebujem vse za poroko. Obleko, prstane, okraske, vabila,….

*Moja sestra je rodila mojega prvega nečaka. 

Iščem najboljše darilo za fantka. Nekaj posebnega, kar bo lahko uporabljal še zelo dolgo. Ali najbolj lušten bodi, na kateremu bo pisalo “My uncle is the best”.

Blog objave zate:

S testiranjem do boljše prodaje
Etsy
Anita Česnik Mažgon

S testiranjem do boljše prodaje.

Če imate trgovino Etsy, verjetno vedno iščete načine za izboljšanje prodaje in povečanje baze strank.

Eden od načinov za to je s pomočjo testiranja.
Saj veste kako gre,
fant spozna punco, punci je fant všeč, vpraša jo če bi bila njegova žena in živita srečno na vse veke vekov.
Ne? Ne gre tako? Seveda ne!

Read More »
Sindrom vsiljivca
Navdih
Anita Česnik Mažgon

Sindrom vsiljivca

Novi projekti Lani jeseni sem se, v želji po napredku in razvoju poslovne ideje, vpisala v startup šolo. Kot da to ni bilo dovolj, sem

Read More »
Star seller
Etsy
Anita Česnik Mažgon

Star Seller

Glavna novost tega meseca, ki je gotovo dvignila največ prahu v krogu Etsy prodajalcev je nova značka, ki jo je Etsy propravil za tiste “najbolj zaupanja vredne” prodajalce: Govorimo seveda o “Star Seller” znački.

Read More »

Vsa ponudba za vas

Razmišljam o Etsy trgovini

Odpiram Etsy trgovino

Trgovino že imam

Želim si več prodaje

You Rock konferenca