Kdaj naj začnem priprave na Hallowen in Christmas sezono?
Kot vedno moramo tudi tokrat razmišljati o naših ključnih strankah. Kdo so naše ključne stranke pri božičnih in Halloween okraskih? Gospodinjstva? In kdaj začnejo gospodinjstva
Žal platforma ne deluje kot Čarovnik iz Oza, da bi si močno zaželeli in dvakrat ponovili “Želim si več prodaje”, in bi se ta kar čudežno začela dogajati.
Žal se moramo za prodajo, sploh v bolj saturiranih nišah (nišah z veliko konkurence), res dobro potruditi.
Prvi korak do več prodaje je SEO – search Engine optimizacija.
Ki združuje miselnost kupca z miselnostjo prodajalca.
Predvsem se mora tu prodajalec spraviti na nivo kupca in dobro razmisliti in raziskati na kakšen način njegovi idealni kupci iščejo izdelke, ki jih prodaja. S spletno optimizacijo bomo v svojo trgovino pripeljali kupce.
SEO je odvisen od algoritma posamezne platforme, od konkurence, ki vlada na platformi (ali spletni strani) ter od tega, kaj kupci iščejo.
Na Etsyju moramo v glavnem razmišljati o dveh spletnih iskalnikih, ki prečesavata Etsy.
To je Etsyjev iskalnik in Goole iskalnik.
Konverzija je razmerje med obiski oziroma ogledi izdelkov in med nakupi.
Koliko obiska potrebujete za en nakup?
Povprečno lahko pričakujemo nekje med 1 nakup na 100 obiskov (1%), do 4 nakupe na 100 obiskov (4%).
Seveda se to razlikuje od izdelkov in niše, vendar ko imamo dovolj obiska a premalo nakupov, se je potrebno osredotočiti na načine za izboljšavo konverzije.
Bolj kot nam kupci zaupajo, tem lažje se bodo odločili za nakup.
Njihovo zapupanje lahko pridobimo s tem, da izpolnimo vse rubrike, ki nam jih Etsy ponuja.
To, da se predstavimo, pripravimo video, napišemo dober opis.
Ko pripravljamo listinge, razmišljamo o tem, kaj mora kupec vedeti, da se bo najlažje odločil za naku.
Je iz naših fotografij dobro razvidno kaj stranka kupuje, ali pa so morda nekatere stvari predstavljene nekoliko nejasno?
Ima stranka ravno prav izbire, ne preveč ne premalo?
So fotografije jasne, izdelki dobro predstavljeni?
Smo fotografije izkoristili za dodatne informacije, ki jih stranke potrebujejo? Primerjava velikosti (na osebi), realna barvna lestvica,
tabela velikosti, jasna politika vračanja, kode za popust,…?
Če so vaši izdelki višjega cenovnega razreda, pa mora biti vaša trgovina res odlično pripravljena.
Vse naj bo na zelo visokem nivoju, da bodo stranke zaupale v to, da bodo izdelki res v skladu s ceno.
Nenazadnje, so pomembne tudi ocene strank. Če še čakate na prve kupce, vam priporočam, da pripeljete prve kupce v Etsy trgovino sami. To ne pomeni, da prosite prijatelje naj kupijo od vas (to je prepovedano) ampak nekaj časa oglašujte svojo Etsy trgovino na socialnih omrežjih, toliko da se začnejo stvari dogajati.r
Kot vedno moramo tudi tokrat razmišljati o naših ključnih strankah. Kdo so naše ključne stranke pri božičnih in Halloween okraskih? Gospodinjstva? In kdaj začnejo gospodinjstva
Si vedela, da tudi če ti FB oglas pripravi strokovnjak za oglase, bo 90% oglasov (relativno) neuspešnih. Zakaj? Zato ker navkljub vsemu marketingškemu znanju nihče
Če imate trgovino Etsy, verjetno vedno iščete načine za izboljšanje prodaje in povečanje baze strank.
Eden od načinov za to je s pomočjo testiranja.
Saj veste kako gre,
fant spozna punco, punci je fant všeč, vpraša jo če bi bila njegova žena in živita srečno na vse veke vekov.
Ne? Ne gre tako? Seveda ne!