Bolj kot nam kupci zaupajo, tem lažje se bodo odločili za nakup.
Njihovo zapupanje lahko pridobimo s tem, da izpolnimo vse rubrike, ki nam jih Etsy ponuja.
To, da se predstavimo, pripravimo video, napišemo dober opis.
Ko pripravljamo listinge, razmišljamo o tem, kaj mora kupec vedeti, da se bo najlažje odločil za naku.
Je iz naših fotografij dobro razvidno kaj stranka kupuje, ali pa so morda nekatere stvari predstavljene nekoliko nejasno?
Ima stranka ravno prav izbire, ne preveč ne premalo?
So fotografije jasne, izdelki dobro predstavljeni?
Smo fotografije izkoristili za dodatne informacije, ki jih stranke potrebujejo? Primerjava velikosti (na osebi), realna barvna lestvica,
tabela velikosti, jasna politika vračanja, kode za popust,…?
Če so vaši izdelki višjega cenovnega razreda, pa mora biti vaša trgovina res odlično pripravljena.
Vse naj bo na zelo visokem nivoju, da bodo stranke zaupale v to, da bodo izdelki res v skladu s ceno.
Nenazadnje, so pomembne tudi ocene strank. Če še čakate na prve kupce, vam priporočam, da pripeljete prve kupce v Etsy trgovino sami. To ne pomeni, da prosite prijatelje naj kupijo od vas (to je prepovedano) ampak nekaj časa oglašujte svojo Etsy trgovino na socialnih omrežjih, toliko da se začnejo stvari dogajati.r