S testiranjem do boljše prodaje

S testiranjem do boljše prodaje.

Če imate trgovino Etsy, verjetno vedno iščete načine za izboljšanje prodaje in povečanje baze strank.

Eden od načinov za to je s pomočjo testiranja.

Saj veste kako gre,
fant spozna punco, punci je fant všeč, vpraša jo če bi bila njegova žena in živita srečno na vse veke vekov.
Ne? Ne gre tako? Seveda ne!


V začetku mladi običajno malce testirajo »teren«. Najprej poskusimo najti nekoga, za katerega mislimo, da je naš sanjski partner. Saj veste nakodran svetlolasec z modrimi očmi in smislom za humor.
Ampak kaj ko se s tem lepotcem ne da pogovarjati.


Poskus št. dva… oh, tale sicer veliko govori, ampak kaj, ko govori samo o sebi, mene pa niti do besede ne pusti, kaj šele, da bi me kaj vprašal.


Poskus številka tri, štri, deset,.. pa že malce obupamo, potem pa pride mimo št. dvanajst, ki sicer ni niti malo podoben mojemu sanjskemu fantu, ampak je pa najbolj prijazen fant, s katerim se lahko pogovarjam cele dni in noči, imava iste vrednote, hobije in si že predstavljava kako bova skupaj vzgajala otroke.


Bi se tako dobro ujela tudi če ne bi »testirala« prvih dvanajstih? Verjetno ne, s testiranjem sem se tudi jaz naučila kaj je pri fantih pomembno in kaj ne.


Pa tudi od tu naprej ne gre vse gladko. Prej ali slej se pojavijo prve težave in ključno za dolgotrajno ljubezen je, da se naučita komunicirati. Da si postavita meje, ugotovita kaj so njune skupne vrednote, želje, cilji in skupaj potujeta proti njim. V vsakem primeru pa se moramo vse življenje prilagajati eden drugemu in novim okoliščinam v razmerju.

Se vam zdi da sem malce zašla s poti?

 

Pa nisem.

Tudi s strankami gradimo odnose. 

S testiranjem spoznavamo ključne stranke (jap, ni enoznačenga odgovora kaj je bolje, spoznati moramo svoje ključne stranke). 

Ko ugotovimo kdo so naše najboljše stranke, moramo ugotoviti še to, kako jim svoje izdelke najbolje predstaviti, da se bodo zlahka odločile za nakup.

Da bi nam uspelo že v prvo, no, to se ne zgodi prav pogosto. Prvi izdelek, prva fotografijo, prvi opis, ceno,.. 100% uspeh, no to je zelo, zelo malo verjetno.

Sploh če smo v podjetništvo vstopili zelo nevedni in brez podjetniških izkušenj. In takšnih je na Etsy-ju večina.

Če veste, da za vaš izdelek ali storitev obstaja stranka, ki si vašega izdelka želi, ga potrebuje in ga je pripravljena plačati, potem za pomanjkanje prodaj skoraj gotovo ni krivo to, da vaš izdelek ni dober, ampak to, da smo na Etsyju objavili en, dva, pet izdelkov, po možnosti vse z istimi ključnimi besedami in potem narobe sklepamo, da naši izdelki niso zanimivi.

Sklepanje je mati vseh zmot.

 

Zato naj vas pogum ne zapusti ko po prvem mesecu na Etsy-ju še nimate prodaj.

Pričnite s testiranjem in s potrjevanjem in izločanjem optimizirajte svoje listinge do točke, ko bodo začeli kupci z navdušenjem klikati in kupovati.

Testiranje nam pomaga razumeti, kaj je našim strankam všeč, katere ključne besede uporabljajo pri iskanju izdelkov kot so naši, na katere fotografije klikajo in koliko so pripravljene plačati.

Torej testiranje, testiranje, testiranje.


Kako s testiranjem začeti, pa naslednji teden.

Nekaj teorije o A/B testiranju.

Tale primer je sicer delan na spletnih straneh, ampak princip je isti.  Klik.

.