Prodajni/promocijski/launch emaili:
Glavna naloga emailov je izobraževanje, pridobivanje zaupanja in prodaja.
Stranke, ki so se prijavile na prejemanje novice, so že izkazale določeno zanimanje za izdelek/storitev, ki jo ponujaš.
Z rednimi aktivnostmi lahko postane email tvoj najboljši in najcenejši prodajni kanal, saj te stranke že poznajo, ti zaupajo in te redno in neodvisno od oglaševanja in algoritmov srečujejo v svojem inboxu in čakajo na pravi trenutek, ko se bodo odločile za nakup.
Tvoja naloga je, da se jim redno oglašaš, jim ponujaš zanimive vsebine in jim pripravljaš odlične priložnosti za nakup.
Priprava avtomatizacije emailov.
Sekvenca 3-5 mailov, ki jih dobijo potencialne stranke, ki jih stranke dobijo avtomatsko takoj po tem, ko izkažejo zanimanje za tvoj izdelek ali storitev in se prijavijo na prejemanje novic.
V avtomatizaciji se stranka spozna s tabo, tvojim podjetjem, zgodbo in vrednotami.
Seznanimo jo z osnovnimi informacijami glede pogostosti in vsebine novic.
Avtomatizacija je lahko tudi že del prodajnega lijaka, ki vodi do prodaje.
Homepage/domača stran:
Naloga naslovne strani je, da pozdravi obiskovalce, jim pove, da so na pravi strani, prikaže kako se razlikujemo konkurenčnih strani, nudi koristne informacije in povezave do ostalih strani na spletni strani. Naslovna stran gradi podjetnikov ugled in zaupanje.
Priprava domače strani zahteva raziskavo in dobro poznavanje podjetnika, njegovega branda in storitve.
Izobraževalni članki na spletni strani
S SEO (Search engine optimization) članki, pomagajo iskalnikom kot je Google, Bing, ipd najti informacije na naši strani in s tem povečujemo obisk in kredibilnost spletne strani.