You Rock

YOU Rock na spletu

Kaj je to tekstopisje ali Copywriting?

  • Je specializirano področje marketinga, katerega glavni cilj je doseganje merljivih rezultatov s prepričljivo komunikacijo. Uporablja se v vseh komunikacijskih kanali podjetja, vključno s spletnimi stranimi email, marketingom, oglaševanjem ter na prodajnih straneh.
  • Ustvarja enoten in prepoznaven glas blagovne znamke, ki odraža njeno identiteto.
  • Gradi prepoznavnost blagovne znamke.
  • Uporablja jasen jezik in uporablja zgodbe, s katerimi se ciljno občinstvo lahko poistoveti.
  • Z jasno, konstantno in prepričljivo komunikacijo gradi zaupanje v podjetje.
  • Izobražuje občinstov o izdelkih in storitvah, ker prispeva k večji zvestobi blagovni znamki.
  • Končni cilj je doseganje rezultatov (vpisi na sezname, večja prodaja) s prepričjivo komunikacijo, ki spodbuja k ukrepanju.
  • Njegova uspešnost se lahko meri z konverzijo in angažmajem uporabnikov.

Email marketing

Prodajni/promocijski/launch emaili:

 

Glavna naloga emailov je izobraževanje, pridobivanje zaupanja in prodaja.

Stranke, ki so se prijavile na prejemanje novice, so že izkazale določeno zanimanje za izdelek/storitev, ki jo ponujaš.

Z rednimi aktivnostmi lahko postane email tvoj najboljši in najcenejši prodajni kanal, saj te stranke že poznajo, ti zaupajo in te redno in neodvisno od oglaševanja in algoritmov srečujejo v svojem inboxu in čakajo na pravi trenutek, ko se bodo odločile za nakup.

Tvoja naloga je, da se jim redno oglašaš, jim ponujaš zanimive vsebine in jim pripravljaš odlične priložnosti za nakup.

Priprava avtomatizacije emailov.

Sekvenca 3-5 mailov, ki jih dobijo potencialne stranke, ki jih stranke dobijo avtomatsko takoj po tem, ko izkažejo zanimanje za tvoj izdelek ali storitev in se prijavijo na prejemanje novic.
V avtomatizaciji se stranka spozna s tabo, tvojim podjetjem, zgodbo in vrednotami.
Seznanimo jo z osnovnimi informacijami glede pogostosti in vsebine novic.
Avtomatizacija je lahko tudi že del prodajnega lijaka, ki vodi do prodaje.

Vsebine za spletno stran

Homepage/domača stran: 

 

Naloga naslovne strani je, da pozdravi obiskovalce, jim pove, da so na pravi strani, prikaže kako se razlikujemo konkurenčnih strani, nudi koristne informacije in povezave do ostalih strani na spletni strani. Naslovna stran gradi podjetnikov ugled in zaupanje.

Priprava domače strani zahteva raziskavo in dobro poznavanje podjetnika, njegovega branda in storitve.

SEO članki

Izobraževalni članki na spletni strani

 

S SEO (Search engine optimization) članki, pomagajo iskalnikom kot je Google, Bing, ipd najti informacije na naši strani in s tem povečujemo obisk in kredibilnost spletne strani. 

Želiš izvedeti več? Prijavi se na novice.