Kako testirati na Etsy-ju?

Kako testirati na Etsy-ju?

Po pameti. 🙂

V prejšnjo objavi sem načela temo testiranja, danes pa si poglejmo kako to spraviti v teorijo.

Pomembno je, da se v testiranje ne zaženemo kot “kura brez glave”, saj v tem primeru ne bomo vedeli kaj nam je prineslo rezultate, ampak se testiranja lotimo premišljeno in z vodenjem zapiskov, saj se hitro zgodi, da ob ogledu listingov čez kak teden ali dva, ne bomo več vedeli kaj smo testirali.

Pri testiranju je pomembno, da si najprej zastavimo cilj, postavimo hipotezo. 

  • Razvijte hipotezo o tem, katere spremembe bodo po vašem mnenju izboljšale vašo trgovino in določite, kaj želite preizkusiti.
  • Vodite dnevnik. Kaj ste testirali, kakšna je bila hipoteza in kaj nam je dalo najboljše rezultate.
  • Testirajte samo eno stvar naenkrat, saj boste le tako lahko z gotovostjo trdili, da je ta sprememba vplivala na rezultat.
  • Izvedite spremembe in spremljajte rezultate.
  • Analizirajte podatke in preverite, kaj je delovalo in kaj ne. 

Nadaljujte s testiranjem.


Uporabite te informacije za ponavljanje in nadaljevanje testiranja, dokler ne najdete najboljše strategije za svojo trgovino. Po vsakem testiranju, ohranite listing, ki vam je dal dobre rezultate in odstranite tistega, ki ni dal rezultatov. Tako pridemo sčasoma do različic objav (listingov), ki nam bodo dale najboljše rezultate. 

S tem ko bomo imeli v trgovini izdelke, ki bodo relevantni in bodo dajali dobre rezultate, se bo tem izdelkom dvignilo Etsy rangiranje in sčasoma bom naša trgovina pridobivala na “moči”.

Postopek je lahko dolgotrajen, saj je kombinacij ključnih besed veliko, vendar pa so rezultati popolnoma relevantni. 

Z vključitvijo testiranja v vašo strategijo lahko sprejemate premišljene odločitve o tem, kako izboljšati svojo prodajo in povečati bazo strank.


Nekaj idej, kaj lahko testirate:

 

Fotografija: 

Preizkusite različne fotografije izdelkov, da vidite na katere se vaši kupci najbolje odzovejo. Ustvarite dva identična listinga, ki jim spremenite samo naslovno fotografijo. Poskusite uporabiti naravno svetlobo, različne kote in različna ozadja, da vidite, kaj je najboljše za vaše izdelke.

Cene: 

Pripravite različne cenovne strategije, da vidite, kako vplivajo na vašo prodajo. Lahko poskusite zvišati ali znižati svoje cene, ponuditi popuste ali združiti izdelke, da vidite, kaj odmeva pri vaših strankah.

Opisi izdelkov: 

Preizkusite različne opise izdelkov, da vidite, kateri vodijo k večji prodaji. Poskusite vključiti več podrobnosti o svojih izdelkih, uporabite drugačen jezik za njihov opis ali poudarite edinstvene lastnosti, da vidite, kaj pritegne pozornost vaših strank.

Variacije:

Se stranke bolje odzovejo, če jim ponudite le eno barvo, ali šest barv. Raje vidijo da si sestavljajo komplete same, ali če ga zanje sestavite vi?

Poštnino: 

Raje kupijo vaš izdelek če jim ponudite brezplačno poštnino ali raje plača nižjo ceno in doda poštnino.

 

PRIMER:

Kaj testirati na Etsy-ju je odvisno od tega, na kateri stopnji se naša trgovina nahaja.

Kaj vse lahko izvemo iz statistike pustimo za drugič, gotovo pa ni dober znak, če naša trgovina sameva.

Torej ima ogledov malo ali nič. Če hočemo kaj prodati, pa je prvi pogoj to, da kupci našo trgovino sploh najdejo. In če je število mesečnih ogledov v dvomestnem številu, potem nam zagotovo manjka najprej obiskovalcev strani in moramo delati na tem.

Če ni obiskovalcev strani, potem je naša prva težava SEO in se najprej odločimo za testiranje le tega.

S testiranjem bomo poskušali ugotoviti katere

ključne besede uporabljajo kupci, ko iščejo izdelke kot so moji.

 

Ustvarite različice elementa, ki ga želite preizkusiti.

Na primer: če preizkušate ključne besede v naslovu, ustvarite dve različici istega izdelka z različnimi naslovi in spremljajte kako se bodo stranke različno odzivale nanje. 

 

Če imate več izdelkov, lahko seveda za vsak izdelek izdelate po dva različna testna listinga naenkrat, lahko tudi več kot dva. Pomembno je, da ne mešate hrušk in jabolk, saj boste sicer na koncu še bolj zmedeni in ko bo prišel uspeh, ne boste vedeli čemu ga lahko pripišete.

 

Kot vidite je možnosti za testiranje neskončno.

Nikoli nismo na točki, ko naša trgovina ne more biti boljša in vedno se lahko z neim “igramo”. 🙂

 

Kaj boste danes testirali vi?